Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μ. ΤΣΑΜΑΛΙΚΟΣ

Προσωπική σελίδα

  • Αρχική
  • Μουσικό Σχολείο
    • Ιστορία της μουσικής
      • Ιστορία Β΄ Γυμνασίου
      • Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου
    • Θεωρία/Σολφέζ
      • Γ΄ Γυμνασίου
    • Ακουστικά Λυκείου
    • Αρμονία
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ Λυκείου
      • Γ΄ Λυκείου
    • Μορφολογία – Β΄ Λυκείου
    • MuseScore – Α΄ Λυκείου
    • Βιβλία
  • Γενική Παιδεία
  • Ωδείο
  • Επικοινωνία
    • About
Δημοσιεύτηκε στισ 24/04/202128/05/2022 από tmak

Τι είναι η πολυτονικότητα;

Πλήρης απάντηση

Όταν στο έργο υπάρχουν ταυτόχρονα περισσότερες από μία τονικότητες.

ΚατηγορίεςΑ΄ Λυκείου, Θεωρία Ετικέτες20ος αιώνας, πολυτονικότητα

Πλοήγηση άρθρων

Προηγούμενο άρθροΠροηγούμενα Τι γνωρίζετε για την Ομάδα των Έξι;
Επόμενο άρθροΕπόμενο Τι γνωρίζετε για τον Ιγκόρ Στραβίνσκι;
Όλες οι ερωτήσεις με την σειρά που εμφανίζονται στα βιβλία

Ετικέτες

μουσικές του κόσμου (115)20ος αιώνας (92)popular music (80)ελληνική μουσική (53)jazz (33)αερόφωνα (32)όπερα (31)Αφρική (30)φιλοσοφία (26)rock (25)κινηματογραφική μουσική (24)Λατινική Αμερική (24)πνευστά (22)ρεμπέτικο (22)κλίμακα (21)χορδόφωνα (20)τύμπανο (19)Ινδιάνοι (19)κρουστά (19)έλληνες συνθέτες (18)Κίνα (16)ιδιόφωνα (16)ρομαντισμός (15)μπαρόκ (15)έγχορδα (14)Ιούνιος 2022 (14)ξύλινα πνευστά (14)σουίτα (14)εξέλιξη (14)Ινδία (13)ρυθμός (12)Σένμπεργκ (12)εθνικές σχολές (12)κοντσέρτο (12)blues (12)Ιούλιος 2019 (12)παραδοσιακή (11)Ευρώπη (11)θρησκευτική μουσική (11)συμφωνία (11)ερώτηση-απάντηση (11)Ιούλιος 2020 (11)μαθηματικά (11)μεμβρανόφωνα (11)Σεπτέμβριος 2019 (11)κιθάρα (11)χορός (11)αισθητική (11)πολυφωνία (10)Σεπτέμβριος 2021 (10)λαϊκό (10)σκλάβοι (10)Ιούλιος 2021 (10)τραγούδια της δουλειάς (10)Ντεμπυσσύ (9)ρεύματα (9)Σκαλκώτας (9)σαξόφωνο (9)Ξενάκης (9)pop (9)αστικό τραγούδι (9)Σεπτέμβριος 2020 (9)Θεοδωράκης (8)τελετές (8)συγκοπή (8)βαλς (8)δωδεκαφθογγισμός (8)κλασικισμός (8)νεοκλασικισμός (8)Στραβίνσκι (7)ηλεκτρονική μουσική (7)πεντατονική (7)χάλκινα πνευστά (7)κλαρινέτο (7)Χατζιδάκις (7)ισοκράτημα (7)spirituals (7)έντεχνο (7)θεωρία της μουσικής (7)The Bealtes (6)Μπέριο (6)gospel (6)ιμπρεσιονισμός (6)εικαστικά (6)πολυρυθμία (6)θέατρο (6)μπουζούκι (6)ατονική μουσική (6)Ιαπωνία (6)Ισπανία (6)Κέητζ (6)Μπετόβεν (6)μπαλέτο (5)Βραζιλία (5)rock 'n roll (5)Μπεργκ (5)rhythm 'n' blues (5)βιολί (5)Ιταλία (5)μιούζικαλ (5)κουαρτέτο (5)γκονγκ (5)τρομπέτα (5)φλαμένκο (5)Τσαϊκόφσκι (5)bebop (5)τριμερές μέτρο (5)διπλή γλωττίδα (5)Χέντελ (5)μονή γλωττίδα (5)swing (5)Μότσαρτ (4)σάμπα (4)Μπουλέζ (4)Πλέσσας (4)Κομφούκιος (4)αντιφωνία (4)Στράους (4)Λοΐζος (4)πόλκα (4)αλεατορική μουσική (4)τροπικότητα (4)ragtime (4)Μπαλί (4)διαφήμιση (4)σειραϊσμός (4)συνοδεία (4)Σατί (4)τάνγκο (4)Αργεντινή (4)Μαρκόπουλος (4)ρετσιτατίβο (4)άρια (4)Πυθαγόρας (4)Pink Floyd (4)λαούτο (4)Ραβέλ (3)Ξαρχάκος (3)βωβός (3)συγκεκριμένη μουσική (3)Σούμπερτ (3)εμβατήριο (3)Βέμπερν (3)Μεσαίωνας (3)πολυτονικότητα (3)punk (3)Μπρίτεν (3)Καν-καν (3)αυλός (3)μινιμαλισμός (3)Κόνταϋ (3)Αναγέννηση (3)Μπέρνσταϊν (3)μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα (3)Βάγκνερ (3)τούμπα (3)μπαντονεόν (3)οστινάτο (3)Ντέιβις (3)Ρομά (3)ετεροφωνία (3)τρομπόνι (3)country (3)Άρμστρονγκ (3)Μάντζαρος (3)συμφωνική ορχήστρα (3)Αλβανία (3)μονοφωνία (3)νέο κύμα (3)δωδεκάμετρο (3)Αφροαμερικανοί (3)σιτάρ (3)ψυχεδελικό ροκ (3)Γκλας (3)μποσανόβα (3)φαγκότο (3)Στοκχάουζεν (2)κοντραμπάσο (2)calypso (2)Μπάρτοκ (2)Μπιζέ (2)καμπούκι (2)disco (2)Έλλινγκτον (2)Βιβάλντι (2)μύθος (2)τριημιτόνιο (2)αγγλικό κόρνο (2)country blues (2)ντε Φάλλα (2)Κόλμαν (2)Λίγκετι (2)αντίφωνο (2)θέατρο νο (2)ξένη pop (2)όμποε (2)μετατόνιση (2)καντρίλια (2)Χιώτης (2)τρίτονο (2)Γερμανία (2)Σαββόπουλος (2)dixieland (2)Καμεράτα (2)ελαφρό (2)ήχος (2)free jazz (2)διμερές μέτρο (2)nuevo tango (2)Χόνεγκερ (2)πολιτικό τραγούδι (2)μείζονα κλίμακα (2)τσαράνγκο (2)Καπνίσης (2)Πιατσόλα (2)τζαζ (2)Πλούταρχος (2)Μιγιό (2)Καλομοίρης (2)Βαρέζ (2)επιθεώρηση (2)ροντό (2)διαστήματα (2)σαμιζέν (2)τάλα (2)οπερέτα (2)Χορνμπόστελ-Ζαξ (2)Βαμβακάρης (2)cool jazz (2)κόρνο (2)σακουχάτσι (2)επτανησιακή σχολή (2)κάντε χόντο (2)ράγκα (2)φλάουτο (2)Ορφ (2)Τσιτσάνης (2)Βουλγαρία (2)Μουσόρσκι (2)μπατερία (2)κότο (2)γκλόκενσπηλ (2)latin jazz (2)καντέντσα (2)DJ (2)soul (2)αυλός του Πάνα (2)Κατσαρός (2)Βυζαντινή μουσική (2)θεωρία των μουσικών επιδράσεων (2)Σοστακόβιτς (2)ορατόριο (2)εξπρεσιονισμός (2)αντιπολεμικό τραγούδι (2)οκαρίνα (2)reggae (2)Μαμαγκάκης (2)Γκέρσουιν (2)καριγιόν (2)Κραμπ (2)Προκόφιεφ (2)Σοπέν (2)Σερβία (2)φαλτσέτο (2)κένα (1)συγχορδίες (1)Σεν-Σανς (1)συμφωνικό ποίημα (1)Σουγιούλ (1)a capella (1)σουίτα-μπαλέτο (1)ακοή (1)sansa (1)χουεχουέτλ (1)γκαμελάν (1)έκφραση (1)emo (1)hardbop (1)διμερής μορφή (1)σημειογραφία (1)πρωτοχριστιανική εποχή (1)Αυστρία (1)Πλά (1)tango (1)samba (1)Μοντεβέρντι (1)τσάιτσα (1)εκκλησιαστικό όργανο (1)Γιαννίδης (1)βιόλα (1)ταλαντώσεις (1)agogo (1)τεπονάτσλι (1)Ιάβα (1)τουμπελέκι (1)grunge (1)κανόνας (1)Αγγλία (1)scat singing (1)Μπαχ (1)μονωδία (1)ρομαντσμός (1)Όφενμπαχ (1)γουανκάρα (1)συμβολισμοί (1)βιομηχανικό ροκ (1)multimedia (1)Αττίκ (1)λιηντ (1)βιολοντσέλο (1)ακουστική (1)αγιότλ (1)λιτανικός τύπος (1)indie (1)Κολτρέιν (1)Χάυντν (1)τετραμερές μέτρο (1)Μπλοκ (1)τάικο (1)Ευκλείδης (1)Πουλένκ (1)heavy metal (1)ηχητικές παράμετροι (1)ζαμπόνα (1)τζιν (1)no wave (1)Σεφέρ (1)Λεοντής (1)Βαγγέλης Παπαθανασίου (1)τσίτερ (1)προοδευτική φόρμα (1)μαζούρκα (1)Παγιουμτζής (1)alternative (1)μπαγλαμάς (1)βιμπράτο (1)Αριστόξενος (1)Τζόπλιν (1)στοχαστική μουσική (1)μπάσο κλαρινέτο (1)διάρκεια (1)ταξινόμηση (1)country rock (1)Σακελλαρίδης (1)συγκερασμός (1)μορφολογία (1)ινδουστανική (1)μπαλάντα (1)Μπάτης (1)trans (1)Ντβόρζακ (1)Μπρέγκοβιτς (1)ελάσσονα κλίμακα (1)γραφική παρτιτούρα (1)αγκό-γκο (1)ποπ (1)Χατζηνάσιος (1)hard rock (1)χροιά (1)ημιτόνιο (1)όργανα (1)μελωδικό ροκ (1)Βάιλ (1)ηλεκτρόφωνα (1)άρθρωση (1)καρνατική (1)κλάστερ (1)Ρ. Στράους (1)Δελιάς (1)techno (1)Sequenza III (1)μαρακατού (1)τετρακτύς (1)Σπανός (1)Αλμπένιθ (1)πίκολο (1)συχνότητα (1)τόνος (1)τραγούδι (1)ηλεκτρονικό ροκ (1)Μαρούδας (1)mainstream (1)Κυπουργός (1)μόρια (1)ταμπούρα (1)Μέντελσον (1)Πουτσίνι (1)funk (1)Γκρίηγκ (1)Εικόνες από μια έκθεση (1)Sequenza I (1)μπατουκάντα (1)Πλάτωνας (1)νεο-τονικότητα (1)rockabilly (1)τύμπανα ορχήστρας (1)ένταση (1)djembe (1)λαρυγγισμοί (1)νυκτά (1)art rock (1)Μωράκης (1)acid jazz (1)Παπαδημητρίου (1)θεματολογία (1)Νάυμαν (1)παρασημαντική (1)βίνα (1)Μπερλιόζ (1)house (1)Πάρκερ (1)Παπαθανασίου (1)Άρης (1)Σεκουέντσα ΙΙΙ (1)obukamo (1)ατονικότητα (1)Τσαρλς (1)απλό περιστόμιο (1)ιδιότητες του ήχου (1)bass-drum (1)κλίμακες (1)δοξάρι (1)urban rock (1)Μουζάκης (1)ινδική μουσική (1)Καραΐνδρου (1)Κόπλαντ (1)Ζιλμπέρτο (1)αριστερός χορός (1)σαρόντ (1)Χίντεμιτ (1)χασάπικος (1)Μπραμς (1)φλογέρα (1)Πλανήτες (1)ζουρνάς (1)Σεκουέντσα Ι (1)zeze (1)καρναβάλι (1)σενγκ (1)Ράιχ (1)βαθμίδες (1)τσελέστα (1)ηχητικά κύματα (1)jazz rock (1)Σπάρτακος (1)funky jazz (1)Ζομπίμ (1)Αρλεζιάνα (1)δεξιός χορός (1)Κορέα (1)τσιφτετέλι (1)break dance (1)Γκούντμαν (1)Λιστ (1)ακορντεόν (1)Χολστ (1)κόντρα φαγκότο (1)κολάζ (1)sese (1)τάρκα (1)Γιαγιουέ (1)Prisley (1)Η μάνα μου η χήνα (1)μεμβράνη (1)Κετσάκ (1)soul jazz (1)τριμερής μορφή (1)ψαλμός (1)γκαγκάκου (1)ζεϊμπέκικο (1)rap (1)Σαιν-Σανς (1)
Όλες οι ετικέτες Λιγότερες

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Ροή καταχωρίσεων
  • Ροή σχολίων
  • WordPress.org
Privacy Policy Με την υποστήριξη του WordPress